Nautic Sport & Luxury Club este localizat într-o zonă liniștită, în prima linie de la plajă, între Mamaia Nord și Năvodari.
Descriere camere:
Număr total camere: 53
Duble: 43
Apartamente: 10
Nautic Luxury: Camere duble cu vedere la mare cu balcon (suprafata 35 m²) si camera duble cu vedere la oras cu balcon (suprafata 35 m²), camere dubla cu vedere partiala la mare cu balcon de mici dimensiuni fara mobilier, camere duble de familie fara balcon (suprafata 35 m²) - au in plus fata de camerele duble, o canapea extensibila; apartamente- dispun de living cu canapea extensibila la primul nivel si de dormitor cu pat dublu la nivelul superior. Toate spatiile de cazare sunt dotate cu aer conditionat, articole de toaletă, minibar, prosoape pentru plajă, seif, smart TV, telefon, uscător de par, acces internet wireless gratuit.
Dotari camere: aer condiƫionat, articole de toaletă, minibar, prosoape pentru plajă, seif, smart TV, telefon, uscător de par, acces internet wireless gratuit.Camerele duble de familie au in plus fata de camerele duble, o canapea extensibila.Camerele duble de familie au vedere spre oras si nu au balcon. Apartamentele dispun de living cu canapea extensibila la primul nivel si de dormitor cu pat dublu la nivelul superior.
Descriere facilitati:
Dotari generale: restaurant cu o capacitate de 80 de locuri, loc de joaca pentru copii -acces gratuit, internet -gratuit, plaja proprie amenajata cu acces gratuit- se ofera 2 sezlonguri si o umbrela, in limita disponibilitatilor.
Fitness/Wellness/Sport: piscina in aer liber cu acces gratuit.
Locatie:
Nautic Sport & Luxury Club este localizat într-o zonă liniștită, în prima linie de la plajă, între Mamaia Nord și Năvodari.
Politici:
Regulament clienti
1. Fiecare oaspete are obligatia la check-in de a prezenta receptionerului actul de identitate (carte de identitate sau pasaport valabil). Fiecare persoana adulta trebuie sa se legitimeze. Nu este suficient un act de identitate pentru o camera dubla. Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspetii fara acte identitate. Numele care figureaza pe voucher agentie trebuie sa coincida cu numele oaspetilor prezenti la check-in.
2. Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta un anumit etaj, camere alaturate sau situate intr-un anumit sector al hotelului. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa insa garantarea.
3. Din motive comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a produselor alimentare si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/ incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.
4. Hotelul dispune in fiecare camera de casete de valori cu cheie sau introducere de cod personal. Oaspetii sunt rugati sa depuna valorile pe care le au cu ei in aceste casete. Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar produce disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior proprietatii.
5. Pe durata sejurului nu este permisa parasirea spatiilor alocate servirii mesei cu bauturi sau produse alimentare. Pentru cazurile exceptionale medicale, oaspetii se vor adresa sefului de sala.
6. La check-in vi se inmana cardurile electronice de acces in camera ce vor fi activate doar pentru camera dumneavoastra si doar pentru perioada sejurului rezervat, intre orele de check-in si check-out. La eliberarea camerelor aveti obligatia sa le predati la receptie, iar in caz de pierdere sau deteriorare irecuperabila se va achita o taxa in valoare de 50 Lei/card.
7. Pentru accesul in complex este obligatorie purtarea bratarii inmanate la receptie la momentul cazarii. Bratarile sunt diferentiate prin culoare, in functie de regimul de masa rezervat: mic dejun, pranz, cina sau pensiune completa. Pentru a beneficia de serviciile de masa este obligatorie purtarea bratarii.
8. Fumatul nu este permis in interiorul hotelului cu exceptia spatiilor special amenajate: terasa (taxa penalizare fumat in camera 400 Lei/zi).
9. Orice bun din dotarea complexului Nautic Sport & Luxury Club, deteriorat de catre client va fi achitat de catre acesta, conform tarifelor practicate la receptie. Lista poate fi consultata oricand, la cerere.
10. In conditiile policito-economice actuale, situatia financiara a societatii noastre este strans legata de evolutia cursului valutar Euro-Leu si de influenta pe care acest indice o are asupra preturilor pentru materii primire, utilitati si servicii conexe. Astfel, va informam despre clauza de indexare ce face parte din acest contract: numai in cazul, putin probabil, in care, cursul valutar BNR din ziua check-in-ului, va atinge sau va depasi nivelul de 1 Euro = 5.2 Lei, va intra in vigoare clauza de indexare a tarifelor, acestea fiind automat majorate cu 5% , iar pentru un curs ce va atinge sau depasi nivelul de 1 Euro = 5.5 Lei, vor fi majorate cu 10%. Rezervarile
Nota: Nu este permisa difuzarea acestui material online/offline fara permisiunea Nautic Sport & Luxury Club ©
achitate integral in avans nu vor intra sub influenta acestei clauze. Majorarea tarifelor se va aplica pentru diferenta de plata, in cazul rezervarilor garantate doar cu un avans mai mic decat valoare integrala a sejurului. Majorarea taxelor si impozitelor (T.V.A., taxa hoteliera, etc.) sau introducerea unor noi taxe si impozite va avea drept efect modificarea atat a tarifelor cat si a rezervarilor deja confirmate.
11. Oaspetii hotelului beneficiaza de gratuitate la piscina exterioara si plaja privata, la sezlonguri si umbrele, in limita disponibilitatilor.
12. Oaspetii au accesul gratuit la plaja privata a hotelului pe baza tichetului special luat in ziua respectiva de la receptie. Sezlongurile de pe plaja nu se rezerva, ci se ocupa in ordinea sosirii pe plaja a oaspetilor.
13. Accesul la Game Room este oferit gratuit clientilor cazati in Nautic Sport si Nautic Luxury, doar pe baza de rezervare in prelabil, si in limita disponibilitatilor.
14. Accesul la Centrul Spa (sauna umeda, sauna uscata, salina, sala de fitness, dusuri) este oferit gratuit pentru clientii cazati in Nautic Luxury, si contracost pentru ceilalti clienti; serviciul se ofera pe baza de rezervare in prealabil.
Spa Etiquette
- Oaspetii cazati in hotel, ce au acest serviciu inclus in pachetul de servicii achizitionat, pot accesa gratuit centrul de relaxare o data pe zi;
- Programarea: Pentru o mai buna desfasurare a activitatii, procedurile solicitate de oaspeti necesita programare. Programarea se face in avans la Receptia Spa, in functie de disponibilitate.
- Probleme medicale: recomandam sa se comunice maseurului orice afectiune medicala.
- Copii: Accesul copiilor la sauna se va face doar sub supravegherea unui adult, iar la sala de fitness accesul acestora este permis dupa varsta de 17 ani.
- Folosirea saunelor: pentru a asigura un mediu curat si igienic, se va folosi dusul inainte de accesarea saunei.
- Obiecte pierdute: Nautic Spa nu este raspunzator pentru pierderea obiectelor personale, de aceea sugeram ca obiectele de valoare sa nu fie lasate nesupravegheate.
- Plata serviciilor: Serviciile efectuate la Spa se achita la inceputul efectuarii lor la Receptia Spa sau se pot incasa impreuna cu serviciile hoteliere.
- Folosirea echipamentelor: Pentru a evita unele neplaceri, va rugam sa respectati instructiunile de folosire afisate si recomandarile personalului Nautic Spa.
15. Sedintele de masaj se ofera contra cost si pe baza de programare in centrul SPA Nautic.
16. Nu este permis accesul in centrul SPA si nici la piscina persoanelor care au consumat bauturi alcoolice.
17. Administratia hotelului nu isi asuma responsabilitatea pentru copiii lasati nesupravegheati in spatiile din incinta hotelului, plaja, piscina sau perimetrul exterior al proprietatii.
18. Daca durata sejurului se scurteaza din motive independente de hotel, hotelul nu are obligatia a de a restitui contravaloarea noptilor neconsumate.
19. Daca sunt persoane care perturba linistea celorlalti oaspeti in camerele de hotel sau spatiile comune, hotelul isi rezerva dreptul de a evacua oaspetii respectivi.
20. Prezentul regulament se considera a fi acceptat in momentul achitarii avansului necesar garantarii rezervarii sau a platii integrale a sejurului.
Va multumim si va dorim un sejur placut!
Echipa Nautic
Servicii masa:
Se acorda in unitatea restaurant Nautic Sport, cu o capacitate de 80 locuri.
Mic dejun in sistem bufet suedez, pentru pranz si cina se va stabili un meniu fix, cu 7 variante din care clientul isi poate alege ce doreste sa serveasca.
Valoarea mesei cuprinsa in catalog este:
Pranz = 60.00 Lei/ zi/ persoana;
Cina = 50.00 Lei/ zi/ persoana;
Servicii masa copii (0 - 14 ani):
Pranz = 30.00 Lei/ zi/ persoana;
Cina = 25.00 Lei/ zi/ persoana;
Facilitati copii:
(in camera cu 2 adulti):
- copiii intre 0-9 ani neimpliniti beneficiaza de gratuitate la cazare si mic dejun fara pat suplimentar;
- copiii intre 9-14 ani achita obligatoriu pat suplimentar cu mic dejun inclus;
Patul suplimentar se asigura la solicitare si se taxeaza astfel: copiii sub 14 ani (neimpliniti) achita 49.50 lei/ noapte pentru pat suplimentar cu mic dejun inclus;
- copiii peste 14 ani achita 77 lei/ noapte pentru pat suplimentar cu mic dejun inclus;
Facilitati evenimente:
Sala de conferință este un spațiu elegant, ideal pentru evenimentul tău, privat sau în scop de afaceri. Aceasta este modulară, putând fi departajate spații cu o capacitate cuprinsă între 30 și 100 persoane, în funcție de nevoile companiei tale. De asemenea, există un spațiu dedicat pentru coffee break și socializare.
Sala este echipată cu ecran de proiecție, videoproiector, flipchart, instalație de sonorizare, lumină dimabilă, TV, acces internet wireless. În funcție de nevoile companiei tale, sala poate fi amenajată în stil u-shape, classroom, boardroom sau teatru.
Sala de ședințe, cu o suprafață totală de 30 m2, este dotată cu o masă ovală pentru maxim 20 participanți, scaune confortabile, flipchart, instalație de sonorizare, lumină dimabilă, TV și acces internet wireless.